Asså ÅÅH!

DUMMA FACEBOOK! D:
Facebook hatar typ mig... -.- Speciellt på kvällen.


PUSS OCH KRAM ♥

metalpunkpoprockmetal

The Offspring - Want you bad



Simple Plan - Your love is a lie



Europe - New Love In Town
(låten börjar efter 10 sek)



Dead by April - What can I say




Är det jag som är seg eller visste ni att Dead by April är svenska? :o

Tips! Nivea body Soft Caring Lotion

Jaa, ville bara tipsa om den. Den funkar i alla fall jättebra på mig! :)
Ehm, btw så är den nog inte så "New" som det står, men ja ^^'


Jag hatar städning :(

Idag ska det städas, det ska bli skitkul! Alla vet hur pedantisk jag är och städar varje kvart... :)
Men seriöst, det behövs verkligen. Men för att städa behövs musik! Annars klarra jag inte av det, det blir alldelesför tyst :P

• Städa skrivbordet
• Lägga in alla kläder i garderoben
• Dammsuga!


Sen då? Jag vet inte, har inte bestämt nåt ^^


Ny header!

Woho! nu har jag fixat den nya headern! :)
Jag tänkte göra en annan först men det dampade så jag fick göra så här istället. Den e lite fail på vissa ställen, men den är åtminstone bättre än den gamla ;)
Jag blev ganska nöjd faktist... ^^

Jaha, idag har jag även vart i Kista med Nadine. Roligt :)
Va var där ganska länge tror jag, prövade en massa käder. Fast jag köpte typ inget dock, Nadine köpte en par mjukisar ^^
Eh.. Hon sov över hos mig och vi tjocka i oss en massa godis. Lite för mycke kanske?

Puss och kram ♥

Facebook bestämmer sig för att funka

Ja, som ni ser så funkar facebook igen ^^

Jag håller på att gör en header. Eller... Jag gjorde en nyss men sen ska vi bara se om den passa o.s.v. :)


Eller...?

Är det bara min data eller är Facebook helt cp just nu?

Vinn goodiebag värd 10,000 kr!

Kolla vilken bra tävling jag hitta! Vem skulle säga nej till dem här sakerna lixom? :P
För att vara med och tävla går du in på www.juliaberg.blogg.se. :)




Vinstlista:
Från Voodolls: 4 stycken voodolls
Från Wear design: En fin, hjärtformad halsbandsklocka 
Från Fotosonic: Ett kamerastativ som går att fästa på det mesta
FrånEasewhite: Två paket med tandblekning
Från Smalslips: En snygg klocka 
Från Amors pilar: Massagestaven Ina Purple, det vattenbaserade glidmedlet Eros Aqua och desinfektionsrengöringen Invit hygiene(amorspilar.se är en erotikbutik på nätet som säljer sexleksaker)
Från Jholmtshirt: Två stycken valfria t-shirts
Från Juvelia smycken: Ett valfritt namnarmband eller namnsmycke
Från Wild outdoor lifeVäst i valfri storlek från Pinewood
Från My heart: Spelet "52 magiska veckor
Från Sunny coco: ett antal tigerbalsam och parfymoljor
Från L8nyberg: En mineralfoundation
Från Importklader: Två hotpants i spets, en röd och en svart
Från Swefox: Ett set med matchande armband och klocka
Från Bagatoo: En snygg resväska i svart, rosa eller blå
Från A&I Design: Virvar Jacquard handduk och tre paradishanddukar i orange, grön och lila
Från Styleimport: En optisk pekfingermus till datorn
Från Caruso: ett svart, vackert litet smyckeskrin med trollsländelås
Från Partyprylar: Spelet "sanning eller konsekvens"
Från Disdou: 3 stycken mössor
Från Wellnessproducts: en swissdepil - hårborttagning utan smärta
Från Ecozoom: En t-shirt i valfri färg och storlek
Från Minmusli: 2 x 100 presentkort på müsli samt plåtburkar
Från Thaliahalsa: En huvudmassör 
Från Webstrumpor: Ett par stay ups och tre par strumpor
Från Goldwell: Ultra volume schampo och balsam (mina favoriter!) samt hårsprayerna Sparkling fix och Magic finish
Från Önskefoto: En egen canvastavla, 20x30 cm
Från I+m naturkosmetik: Body refresh grapefruit - body lotion + shower gel & Hydro-Performance Facial Tonic + Day Creme.
Från Calas: ett par örhängen i äkta silver och bergskristall
Från ELF: 4 ögonskuggor (mina favoriter!)
Från Jeanettes naturtvål: en tvål med doft av granatäpple
Från Vekk: en mild liquid Soap, en anti acne creame, en instant pore minimizer, en anti acne soft mask

Jason Derülo - In my head

In my head I see you all over me
In my head you fufill my fantasy
My head you'll be screamin ohh
In my head its going down
My head its going down
In my head




KÄRLEK TILL DEN HÄR LÅTEN! ♥

Nytt i garderoben

Asså, haha. Jag brukar ju ta bilder med webcamen och då måste man ju trycka på "ta kort" så jag böjer mig fram lite så mina höfter eller vad det nu e ser fucked up ut :)

Btw, så är dom inte svarta, utan "mörk-jeans-blåa"(Dk Blue). Lite sent med jeansleggings? Kanske, men det var
 ju rea. Dem var ju fina också. ;)

Förresten, har ni märkt att jag har ändrat bredden? Smexigt va? ;)
Me like, so you better too. Muhaha, skoja.
Ska ändra headern också, när jag orkar. (För den är också helt fucked up :))

Nu ska jag sova, god natt alla! ♥


Jeanslegging - Gina. REA 99;- (199:-)





Jag är facinerad är gitarrer xD

Hittade den här tjejen när jag skulle lärna mig lite enkla gitarrlåtar. Det gick ju bra. Men jag kan iaf spela Free Fallin (Tom petty, inte John Mayer!). Hehe, den har ju bara tre ackord (a)

Men i all fall, den här tjejn är skitduktig. Först när jag såg henne tänkte jag "Hon kommer kanske inte var så jättebra", men sen började hon spela och sjunga. Jag är välfigt avundsjuk på folk som kan spela OCH sjunga .___.

Free fallin är det enkla ackorden D, G, D. G, A. och sen så hela tiden :P. Tom pettys är enklare, så jag vet itnehur man kör JohnMayers. Kanske lär mig den nån dag ;)

                                          




Kista

Var nyss i Kista med Emi.
Orkar inte skriva mer.
Puss
och
Kram


tandläkarn idag

Och det gick ju faktist bra. (Y)
Fick ett klistermärke också, bara för att jag var så duktig. ^^
Nej, skämt åsido.

TRE SAKER SOM JAG MÅSTE GÖRA NÄR JAG ÄR INNE PÅ DATORN!

• Spotify (!!)
•Facebook
•MSN

Random, okej? Bara för att skriva nåt, TEEHEE


Var tvungen

Haha, jag skulle fixa mig men haha, kolla dom här va coola dom är! :D

Charlie bit my finger + Kayne west Remix


Charlie bet my finger remix



trött

Jag är trött... Och klockan är bara halv åtta!(!!) Asså shit, haha.
Men jag får väl vara glad och gillasova läget? ;)
Sova in our hearts liksom.

Men imorn bär det av till stan med Emi. Ska fixa prao saken, så de kan fylla på pappret. YEAH!
Fett skönt med prao sen egentligen. Vi kommer att börja typ 10(?) och slippa massa lektioner, utan att missa nåt. Niice huh? 

Sweet dreams♥


Love you älskling ♥



UPDATE:
Det var Emi som gjorde den!


Seg dag

Vilken jävla seg dag det varit idag då. Trots att det är det tidigaste jag gått upp själv under lovet (12, heheh).
Imorn är det sista lovdagen. OH NO!!
Kill me... :(

Hard Candy

Hallå där :)
Asså jag vill bara säga att jag har sett Hard Candy(drama/thriller) med Nadine idag. Den är inte en film jag rekommenderar, inte Nadine heller. Den är bara helskum. Jag fatta inte varför den heter "Hard Candy", eller varför hon står i en sån där björnfälla eller vad det är. Tjejen behöver ju åka in på mentalsjukhus! xD Asså hon e helt wicked.
Med andra ord... DÅLIG!

Handling - Taget ur Wikipedia

Filmens historia är baserad på händelser från Japan där det rapporterats att skolflickor har sökt upp och överfallit nätanvändare som sökt kontakt med minderåriga flickor. Fjortonåriga Haley kommunicerar med den 32-åriga fotografen Jeff i ett chatforum på nätet. Jeffs fyndiga formuleringar verkar fungera för Haley går med på att träffas på riktigt.

Haley verkar balanserad, oskyldigt flörtig och poserar gärna erotiskt framför kameran. Jeff ser Haley som en lyckoträff, men han har minst sagt missbedömt läget.

För Haley har precis påbörjat sin djävulska plan för att avslöja Jeff som pedofil. Han kommer att få sig en behandling han aldrig någonsin kommer att kunna glömma!


Taylor Swift - Should've said no


And I should've been there, in the back of your mind
I shouldn't be asking myself why
You shouldn't be begging for forgiveness at my feet
You should've said no, baby and you might still have me



AVATAR

Ja juste, glömde säga vad jag tyckte om filmen.
Den var gryyyymt bra! Jag älksar den :)
Den bästa filmen jag sett på länge. Den var riktigt bra asså! :D

AVATAR

Ikväll blir det AVATAR med Amelie, som jag sagt då :)
Jaja hihihihihi

RSS 2.0