Lyssna på låååten!

Idag gick jag hem till Emi. Senare köpte vi jordgubbar och träffade Amelie. Vi gick ut och flummade lite. Amelie och Emi har bilderna... Så aa. MWAAH. Men det var astrevligt och mysigt. Asflum :')

Paramore - Decoy

fakefakefake

Hej! I helgen var jag ju på klassresa och den var faktiskt härlig. I veckan jag har gått ut med älskade emi och Amelie. Vi borde ses oftare! Idag var vi hemma hos Amelie och det var nice :) Jag var även på match i måndags och vi vann :D hihi. Nu ska jag ner och pumpa cykeln, sedan ska jag duscha. OM jag har tur så går jag och lägger mig. Annars ska jag försöka läsa lite i Harry Potter. Vill läsa om 7an innan del 2 kommer ut på bio. Hehe. PUSS&KRAM


You're in my mind all the time


Hej trötter!

Jag är sjukt trött. Skulle kunna sova nu, hähä. Men nä. Jag måste packa till klassresan och försöka skriva klart planering till idrottlektionen som jag och kyoma ska leda nästa vecka. Jag har börjat på planeringen men det går inte så bra. Jag vill inte leda lektion längre! Men åh, jag ska. Men okej. Vad ska man ha för kläder med sig på klassresan då? Jag kommer typ bo i mjukisar och shorts i helgen. Super skönt! Vi får hoppas på bra väder. Hoppas också att jag kommer hem men solbränna :D Haha, här hoppas man. Puss

Fil:Peace & Love Camping tält 1.JPG
Bilder från Google.


Lady Gaga - Hair


En casa de Amelie con Emi

tja tja bloggN... Närå. Idag sov Emi över. Eftersom vi har reflektionsdag så börjar vi senare. Vi gick till musiken som började 10, åt mat i skolan och åkte sedan hem till Amelie. Det var asnice! Vi pluggade, kollade på film och andra grejer. Hehe! ;) Sjukt nice :) Jag kom hem för en stund sen och borde verkligen plugga till provet som är imorgon. Det kommer bli min första lektion också, kul att börja dagen med ett fysikprov. Snygg bild va? haha.



blablabla..

Nu är det meningen att jag ska skriva klart och skriva rent min engelska uppsats, men orkar inte. Uhh. Men okej, jag ska börja nu. Om jag hinner ska jag plugga lite fysik. Imorgon är det reflektionsdag. Jag kommer gå till skolan och fixa mina steg i musiken, sen går jag hem till bästavän och pluggar där. Måste verkligen plugga allt det sista till provet som är på torsdag. Hm.. bad hair day idag btw, om ni undrade. ciao..

To me you're like a brother

Kom hem för ett tag sen. var på match mot västerås. VI VANN ME 3-1! :D
Nu ska jag plugga fysik och kanske skriva lite på engelskan.. -.-

Stockholm

Åkte till stan med Amelie vid 4 och kom hem typ 7. Det ända jag köpte var en svart bikiniunderdel med snören på sedan från JC för 99 kr.  Behövdes! Orkar inte lägga upp en bild då den inte är speciell. Innan vi tog tåget hem gick vi till Waynes Coffee. Asgott! Hehe.. Nu ska jag till Amelie. Syyns


Everybody wants a piece

Gud villket fint väder det har varit den här veckan. Men VARFÖR måste då vädret ändra sig och sura? Igår och idag var ju lite messed up väder, men aja.

Idag borde jag börja plugga till fysikprovet. Nej, jag har fortfarande inte börjat. Åh, jag har ingen lust... Hehe. Bra ursäkt. Inte. Jag är hungrig.. Jag ska äta nu! Här får ni en random låt som jag hittade nyss. Jag är nog efter men äh...

Frankmusik Feat. Far East Movement - Do It In The Am

För det är vi som är HAMMARBY

Hej hej bloggN... Fan vilken o-lust jag har haft till att blogga.. Men det börjar komma tillbaka, typ. Jag tror att jag har fysikläxa(svara på typ 7 frågor) så jag borde nog fixa det innan jag ska sova.. Men äh. Sitter ändå uppe halva natten, dålig vana. Jag kom in för en stund sen. Jag var ute med Emi och Joel sen 9 tiden.  Ja, men usch vad fult inlägg. Jag skriver något iallafall. Vet inte vad som händer inmorgon riktigt. Jag måste egentligen plugga till fysikprovet som är om en vecka. Hej ig. Men vet inte om jag orkar. Hehehe. Men puss på er. Men jag slänger in en bild på tröjan jag hade idag ;)


Dagens + facelook

Okej, det här inlägget blev ganska fult men jag har lite bråttom. Puss



Snälla bli min

Uh..förkyld. Får ta det lugnt idag. Ska nog fixa nåt att äta snart.


RSS 2.0