:P

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


skippar praon

jepp, jag orkar ju knappt stp upp....

åh jag hatar det här!!

jävla illamåendegrej :(...

Nytt

H&M 65;- (50% i H&M mittemot åhlens)




Kicks 120;-   (IsaDora)


:(

Jag mår så illa just nu... Väldigt illamående. Men det börjat lugna ner sig nu. Hoppas bara att det varar så och slutar. Det är sjukt jobbigt! Så jag hoppas på att jag blir bättre och kan åka till praon i alla fall. Stackars Emi.. <3

Leona Lewis - Outta my head














Outta my head, outta my head
Say goodbye
Sombody's gonna get you
Outta my head, outta my head
And tonight
I'm doing what I want to
You made the biggest mistake
And now I'm going to get you way
Outta my head, outta my head
Say goodbye
Sombody's gonna get you


praodag två

Två prao-dagar klara, bara sju kvar... Men det har varit ganska kul ändå, men ändå konstigt. jag har ju min Emi så jag klarar mig. Jag praoar på en restaurang inne i stan.

Vad ska jag göra nu? Har tråkigt. Dock skönt att komma hem och sitta ner efter allt fram och tillbaka gående i restaurangen. Blir väl en slappisdag.


















Reflektionsdag

Hej alla! :)
Idag är det reflektionsdag. Just nu sitter jag och äter frukost. två ostmackor och ett glas proviva blåbär. nej, jag har inte fel på magen men de e gott..
Senare kommer Emi hit så ska vi plugga tillsammans. Jepp.


Här kommer några random blder jag tog nyss så mobbas inte

Alice i underlandet 3D (såg i lördags)

Juuste ja :)
glömde säga att jag såg på Alice i underlandet med Emi i lördags.
Ganska bra. Såg 3D såklart ;)
Och juste därför... Så bjuder jag på dessa bilder!


Okej, dom är tagna nu. Men ändå (a)


hungrig

Åååh vad jag e hungrig...

haha.. x)

- Det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen
- Människans hårstrå kan hålla 3 kilo vikt
- Längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3
- Lårbenet är lika hårt som cement
- Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens
- Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen
- Kvinnor har redan läst färdigt detta. Männen tittar fortfarande på sin tumme

The Veronicas - Faded

Now I'm faded into someone else
Made me someone I don't wanna be
Yeah I'm faded
My true colours gone
Like a picture nobody sees



Vinn ett linne från KanDee!



Jag är med och tävlar om detta linne från kandeeshop. Det ända du behöver göra är att kommentera hennes inlägg med ditt inlägg om tävlingen... :)
Lycak till! :D


Kolla hit alla Twilighters

Jaa, detta är den efterlängtade trailen.. ECPLIPSE! (twilight 3) :D

http://video.se.msn.com/watch/video/har-ar-nya-twilight-trailern/apd2q7t3

Yellowcard - Everywhere

Cus' you're everywhere to me
And when I close my eyes it's you I see
You're everthing I know that makes me believe
I'm not alone



RSS 2.0