Helgen

Från fredag till lördag sov jag och Nadine över hos Emi. Lördagen var Emis och Nadines sista dag tillsammans på cirka 1,5 månad... Sorgligt. Igår sov Emi över och vi kollade på Pirates of Caribbean. Idag gick vi på match.
Hammarby - Landskrona. Hammarby vann med 4-1! :D
Idag var det extra roligt att stå i klacken eftersom det var massa flaggor, rullar och konfetti att kasta :D
Asså jag är inte den som står och sjunger och hoppar i klacken, men ni som inte stått i HammarbyKlacken har missat nåt..! Tänk på det.

So thank you Emi for making me a bajare :)



Mamma & Elin är tillbaka!

Fan vad trött jag är. Vaknade av alarmet vid halv 6 och sedan åkte jag och pappa till arlanda strax över sex. Hämtade mamma och Elin. Kom hem, gick in lite på datorn, somnade sen till 12. har haft småont i huvudet efter det.. Vill bara sova nu. Funderar på att göra det..


Jag ska upp om 3 timmar

Hej.
Jag och pappa ska åka härifrån vid sex för att hämta mamma och Elin vid arlanda som ska anlända 6.40. Jättekul. Verkligen. Så jag måste gå upp vid fem. Ännu. Roligare.
Kram

Med denna bild säger jag GOD NATT

GRATTIS BÄSTA! ♥

Har inte skrivit på bloggen än, shit! Bästis fyller 15! :D:D:D
Jag och nadine överraskade henne (hoppas vi (a) )med frukost på sängen och sen kom amelie. Senare åkte jag emi och nadine till kista och kollade på The Last Song. Bra film! Grät inte dock ;) hehe...
Sen åkte vi hem och Jag åt sushi och tårta hemma hos dom och kom hem vid elva.
Ytterst mysigt idag. Skämt osido. Men det var riktigt kul och mysigt idag!
Tyvärr ingen bild på amelie, och tyvärr är bilderna tagna min mobilkamera.
I love you girls.

SOMMARLOV!

S to the OMMARLOV! :D
Ska gå till Emi nu och. Efter att Nadine har varit på nån student grej ska vi alla fyra mötas och ha det bäst som vanligt :)

Sexiga kläder va?

bästa helgen på länge

måste tacka er för det underbara helgen. Har inte tid eller ork att skriva. (råkade glömma att skriva det understrykna)
älskar er

Så,

Nu har jag bytt design. Eller ja.. Snarare bytt tillbaka till den jag hade innna  och gjort en ny header. Trivdes inte i den andra. Ja, jag vet att jag hade den länge. Men jag är bäst på att göra headers.

Nu måste jag skriva vidare uppsattsen om The Witches! :D


RSS 2.0