C

Idag  åker jag och ami till stan!

När man har tråkigt


Iyaz - So big




James Morrinson - You make it real for me

And I'm running to you baby
You are the only one who save me
That's why ive been missing you lately
Cause you make it real for me


Hello seattle

Vad har man gjort idag? Segat hemma och läst ut vargbröder (del 1 av 6!) Har tvåan här breved mig.


Åh vad jag önskar att du var här


Gammalt är också bra

Dear Lord
You've took som many of my people
But I'm just wondering why you haven't taken my life



Dry your eyes

Regn, regn, regn, och åter regn. Vad återstår att se? Kanske regn imorgon också? Vi får hoppas på inte.

DJ got us fallin' in love

Tjabba..
Idag vid 3 åkte jag och pappa in till stan för att möta mamma och senare möta mammas kompis och hennes kille. Åt på thairestaurang och åkte sedan hem. Det regnade mycket när vi skulle hem. När man kommer hem märker man att fönstret var öppet och "fönsrethyllan" var täckt med vatten. Alltid trevligt.




Du är bäst

Emi vet du hur mycket jag saknar dig? Du har varit i japan i typ 2 ½ vecka och jag saknar dig så mycket så att jag får ont. Du är min andra halva. Ingen dig, ingen mig. Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. Du är bara för underbar. Du gör så att jag blir glad med bara din närvaro. Du är min bästavän för en anledning och det är för att du betyder allt, ALLT, för mig. Jag älskar dig med hela mitt hjärta och ingen kan få mig att sluta. Jag behöver dig. Du är den bästa som jag nångonsin kunnat önska mig. Vi är bäst tillsammans och det vet du. Jag kommer alltid och finnas för dig och jag vet att du kommer finnas för mig också. När du åkte kändes det som att ena halvan av mig försvann, och det gjorde den. Ända till japan. Jag längtar så otroligt mycket tills du kommer hem.
Älskar dig av hela mitt hjärta. Tvivla ALDRIG på det.


KRETAA

Kom hem från kreta igår. (15/7 - 22/7)
Var där med amelie och hennes familj/släkt.
Super kul :)

På bussen. Bara för att Amelie blev så fin.

Juste

Kom hem idag, vid 6.
I miss you Emi

Landet

Åker till landet om en stund och kommer hem om en typ vecka.
Kommer sakna dig Emi.. 1 månad!


Eclipse

Såg Eclipse med Amelie idag. Bättre än de andra två filmerna! :)


RSS 2.0