Hallonglass ftw



Jaa, sitter fortfarand ehär och väntar på dom. Satt och åt hallonglass alldeles nyss. Precis, åt. Den hann ta slut innan jag började skriva... (a)
Det får la bli mitt lilla kvälsmål ;)

AVATAR 20.10 imorn

Om exakt 24 timmar sitter jag och Amelie och kollar på AVATAR! :D
(den e 2 timmar och 41 minuter lång! :o)

Gott nytt år nu blir det 2010!



Sitter här och väntar på Emi och Sanna med min lilla bebismössa på, haha. Den är lite liten bara .. (a)
Anyway, jag kommer typ inte att blogga ikväll så ni får höra det nu istället.
PUSS&KRAM

Erik Grönwall - Higher

I am flying, my heart is taking over, the world is flashing by.
Higher, higher, higher.
I will folllow wherever it might take us, chasing trough the sky
Higher, higher, higheeer



Jesse McCartney - Best day of my life

Just another day, started out like any other.
Just another girl, who took my breathe away.
Then she turned around, she took me down.
Just another day that I, had the best day of my life.




Jag lever åtminstonde

Jag vaknade visst 3 idag. Kändes som att klockan var typ 10 bara. Sen kolla jag på mobilen "15.04" eller nåt och ba SHIIT, har aldrig vaknat så sent själv. Jag somna typ 3 också, men jag kunde ju för fan inte sova så jag fick läsa i typ 2 timmar men vart inte så trött då heller... Men jag somna i alla fall, hehe (a)

Jag har börjat skriva mer än vad jag trodde jag skulle, eftesom detta inte skulle bli någon "vardagsblogg". Men hm, det blir väl bara roligare med lite små skitinlägg? :D
Btw, ska fira nyår med Emi och Sanna, bara för att allmänheten ska veta :)



PUSS&KRAM

AVATAR

Någon som vill se AVATAR med mig?
JAG SKA SE DEN MED AMI!! :D

Om ni sett den, vad tyckte ni dåå? :)


Jag har tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem var den sista du träffade? min syrra
3. Hur lång är du? ca 1,60
4. Vilken var den senaste film du sett? "På andra sidan häcken" hahaha..
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till Nadine: Okej :( <333
7. Var är dagens planer? Dusha xD
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? bror på. om de e nåt lång brukar jag ringa, för jag orkar inte skriva det (a)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? imorse
11. Vilken ögonfärg har du? bruna
12. När vaknade du idag? typ 12
13. Har du någon gång hittat en katt? Haha, va. Ja har sett olända kattter ja :>
14. Vilken är din favoritplats? venne.. ^^'
15. Vilken plats föredrar du minst? ...skolan? nej jag vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? det får vi väl se då
17. Vad skrämde dig som barn? Vet inte :P
18. Vem fick dig att skratta senast? Emi :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? kan man va de eller? :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? bara ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? aldrig
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor i skor.. :P
26. Är du social? bror på med vem/vilka
27. Vilken är din favoritglass? choklad eller typ mango, frukt  :P
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj.. Eh.. Köpa allt jag ville ha :D och till andra ^^'
29. Tycker du om Kinamat? jaa... :)
30. Tycker du om kaffe? om jag får göra den själv (a)
31. Vad dricker du till frukost? juice!
32. Sover du på någon särskild sida? neej...
33. Kan du spela poker? haha nej
34. Tycker du om att mysa? vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? beroendemänniska? :P
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja :)
37. Vill du ha barn? Jaa, men inte nu :
38. Kan du några andra språk än svenska? Jaa, engelska,half thai och lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? sånt jag behöver/vill ha
42. Äger du dyra smycken? nej
43. Har du någon gång testat narkotika? haha nej xD
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? chips... (a)
45. Vem är den roligaste människan du känner? venne :)
46. Välj ett ärr på din kropp? ett under hägra knät
47. Vad har du för ringsignal? Sony ericsson signalen xD
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, eller dom ligger nånstans här hemma
49. Flirtar du mycket? haha nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? jag har ingen profilbild
51. Kan du byta olja på bilen? ... :D
52. Har du fått fortkörningsböter?
53. Vilken var den senaste bok du läste? Liv och Lovisa tror jag
54. Läser du dagstidningen? nej x)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? har gjort, kalle anka (a)
56. Dansar du i bilen? hur fan kan man dansa i bilen?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? venne :P
59. När var du i kyrkan senast? när min syrra hade julspel
60. Vilka personer utmanar du? TA FR ER GOTT FOLK!!! xD

Tröja + parfym

Varning för dåliga cambilder!

Tröja - HM, 150 ;-
Parfym "Lover" - Lindex, 99;-



Onödigt inlägg :)

Vart hemma hos Emi, åt middag där. Tonkatsu typ, det är skiit gott :)
Så alla som åker till Japan, prova tonkatsu! :D

Ny dator!

NU HAR JAG NY DATOR! :D Tack papi :3 ♥


Toshiba Satellite L300/L300D


Eamon - How could you bring him home

I never thought that I'd do something like that,
when I saw you two it hit me like a heart attack.
Oh no! How could you let somebody on trough our door?
How could you bring him home?



Outfit of the JULAFTON!

Såhär ser man ut på självaste julafton... ^^
Plus leggings till det då :)
Och förresten, visst passade halsbandet? Fick det av Nadine :) Det ska typ ge tur, well.. what can I say?


BTW: jag sa ju att jag skulle skriva sent, fast det blev kl 2 istället, hahaha. God natt nu ^^ ♥


Julafton today, GOD JUL IGEN!

Vaknade för ett ganska långt tag sen, men så vaknar man med flera "God jul"-sms. Det är verkligen jättekul att få sånna sms. Jag blir jätteglad :D
Hela facebok säger "God jul" den med, haha. Nä men nu ska jag inte skriva mer, kommer kanske skriva senare på kvällen, typ kl 1 eller nåt (a) :D

God Jul! :D

Det är julafton nu, kan såklart inte sova... Det bror inte bara på att det är julafton när jag kommer vakna, utan jag har ju mina älskade sömnproblem ♥
Anyway, ville bara önska er alla en riktigt god jul, hoppas att ni får allt ni vill ha och blablabla och etc etc.
GOD JUL!


Här får ni en bilder på mig som är tagna i februari och mars 2009 (:o). Observera Nadine i bild 1 och min tjocka kinder på bild 2. Hahaha retaaard jag är.

2 dagar kvar... Exciting!

Kan ni fatta det? bara två dagar kvar till julafton! :D
Längtar skit mycket, så att man kan öppna alla presenter och äta all god mat. Kommer säkert bli bombad med "God Jul" - sms. Haha :)

Själv så har man faktist haft två mini-julatfon. I söndags med Amelie, Nadine och Malin, och idag med Emi.

Detta fick jag

Amelie: Bok (min typ brorsa) + örhängen.
Nadine: Halsband.
Malin: Chokladansiktsmaskmask + choklad + doftljus.
Emi: Tröja.

Tack för alla fina presenter, älskar er!

Gott!

Jag prövade ett recept som jag såg i en FRIDA tidning som lyder

Halloncheesecake

Ingredienser(4 portioner)
*250 g djupfrysta hallon
*2 dl kesella vanilj
*1 digestivekex

Gör så här:
Tina hallnen något. Lägg dem i fyra små glas och täck med Kesella. Krossa kexet och stö överhallonen och kesella. Njut!


Fast jag använde dock 2 kex, haha. Det va faktiskt riktigt gott, hehe. Bara för att jag älskar hallon <3

Calle Kristiansson - Walking in Memphis


Stå för det du säger

Du säger/gör en sak innan och sen erkänner du inte vad du sagt/gjort. Det är riktigt fegt och falskt.
Vad är det för mening att ljuga? Snälla förklara det för mig.


Sant

True friendship never ends. Friends are forever.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Most people walk in and out of you life, but only friends leave footprints in your heart.

A true friend is someone who is there for you when he'd rather be somewhere else.

It's the friends that you can call at 4AM that really matter.

A20TrueFriends.jpg true friend image by nadette75


Välkommen till min nya blogg!

Jag har bytt namn till www.baraannas.webblogg.se eftersom jag inte ville ha mitt efternamn som bloggnamn! :)

Jag kommer förmodligen inte skriva, men ibland kan det komma upp någonting som jag känner att jag måste skriva om. Jag kommer alltså inte skriva om min vardag och sånt där tråkigt.
Puss Anna ♥


RSS 2.0