What is on your mind?

Bara för att jag känner för att småblogga lite så gör jag det. Idag var det en vanlig torsdag, lång och tröttsam. Efter skolan följde jag med Kyoma till biblioteket sen gick jag hem. Vid 6 hade Elins klass en liten föreställning som jag gick på. Elin var bara med i slutet dock, men äh. Efter det gjorde jag väl ingenting speciellt. Jag tänkte gå och sova nu så ni får ha det så bra.... PUSS

Och så lite random bilder bara för inläggets skull


Dagens

Jag fick tag på skorna! Yay. :) Så jag är väl klar till balen, typ. Jag köpte även nya jeans(se bild nere). 30% rabbat. Hihi. Men jag måste verkligen fixa sminket nu för annars missar jag bussen... Så nu får ni dagens.

Ja.. ursäkta camens kvalité


Tröja - Emis
Linne - Hm
Jeans - Cubus


ingen rubrik

Snart ska jag åka och köpa skor. ag borde egetnligen plugga nu men vafan... jag orkar inte. Får väl faila på provet. Det är ju ändå jättesvårt :( Jävla hemkunskap. Fast.. Ja, det löser sig. Det gör det alltid. usch vad jag fryser, jag får ta på mig någon tjocktröja innan vi drar. Hm, var väl inget mer.


That I can walk away

Har inte orkablogga för det  suger typ men har iallfall en mobil nu och fick låna ett sim av kyoma. Så om det är ju bra nu, typ, bara att elin måste ha en fungerande telefon. 

Senare idag vi jag och några till hem till Amelie och se på Harry potter 7 del 1. Ska bli as nice! Det blir min dag/kväll. Hare bra puss på er.
 

Du kan inte mena allvar?

Åh, serisöst. Ni vet at jag tappade bort min mobil i onsdags? Jag har spärrat både simkortet och mobilen, nu väntar jag på ett nytt simkort sen ska jag köpa mobil.  Idag, spillde min syra läsk på sin mobil så nu har hon inte någon mobil heller. Hennes sim funkar så jag skulle leta efter en annan mobil fast den tog mamma med till Thailand också. VAD ÄR DET HÄÄÄR?!

Herregud


Citat

"Destiny decides who you meet in your life but it is your heart that decides who gets to stay in your life"


,,girl,roof,sun-9cc2e23c14c573326d5215b5ceb20881_h_large


plupp

Hej, jag hittar inte min mobil. Jag kommer att spärra nummret, om jag lyckas. Sen får väl skaffa ett nytt nummer.

Thinking of..

Jag kanske slutar blogga. Är inte särskilt roligt och har ändå inte tid. Vet inte ens varför jag startade en blogg, tycker inte om att skriva. Eller ibland kanske. Men aja. Ni kommer inte så så mycket mer i bloggen iallfall.
Ha en bra kväll


RSS 2.0