You say I ought to know

Hej :) Idag vaknade jagg runt halv två. Vilket är tidigt om man jämför med när jag gått upp de senaste dagarna :$ Heheheh. Jag ska äta någonting nu sen får jag se vad jag gör. puss
Tumblr_lnbp4udonq1qlaa6wo1_500_large

Amanda Seyfried


Black n' White

Hellu. Idag träffade jag Emi en stund :) Vid sju åkte jag och köpte en ny mobil. Min gamla mobil kunde inte ladda mer än till 1% och man kunde inte prata i telefon med den. What the fuck säger jag. Så det behövdes verkligen. Nu borde jag egentligen sova kanske. Meh. Senare får det bli. Förresten, jag hittade äntligen min digitalkamera :D haha, skulle varit mer lägligt under paramore konserten.. Men glad får jag väl vara ändå. Puss på er nuuue :)

You got my heartbeat running away

Okej, jag tänker inte alls lägga mig vid tolv. Jag håller på med en ny teckning just nu(inte Hayley Williams). Jag lägger in en bild på teckningen jag gjorde förut. Kan ni se vem det är? Jag kan lägga ut orginalbilden i ett annat inlägg.

It's getting closer now

Igår kom pappa hem från landet så han kunde äntligen hämta de beställda kläderna från HM :) Synd bara att favorit toppen var lite för stor. Annars är det bra. syster kom hem idag också. Kul. Just nu sitter jag jag lyssnar på Paramore. Visste ni att deras musikvideo av låten 'Monster' kom ut idag? Den finns på mtv.com om ni vill se. Eh, ja. Jag tänkte fortsätta lyssna på paramore och sedan lägga mig vid tolv. Nu får ni ha det så bra..

Oops I did it again

Jag stannade inte alls uppe till fem bara för att rita klart teckningen jag höll på med förut. Nej då...

Natten är ung och jag ligger vaken....

Hallu. Kom hem från Emi för ett tag sen. Vi såg på filmen Nyckel Till Frihet. Riktigt bra film! Jag var lite halvborta. Den slutade strax innan tre, och det var då jag drog hemåt. Det känns som att klockan är mindre än 3.40 men min kropp håller nog inte med. Jag känner mig väldigt trött, fast jag vill inte sova.. Haha! :( Hittade en bild på Hayley som jag tror jag ska rita av någon dag. Den här bilden (se nedan) är så himla fin. Well, puss på er. Äh, ni sover ju redan. Det är nog bara jag uppe nu..

haha :D


Here we go again

Idag har varit en riktig slappdag. Jag vaknade väldigt sent. Ja, som sagt så har jag inte gjort någonting speciellt idag utan bara slappat. Funderar på att lägga mig tidigt idag. Eller iallfall tidigare. Jag ville bara uppdatera bloggen lite. Så att det åtminstonde händer någonting här. Puss på er.
Följ min blogg med Bloglovin
Tumblr_loe3yhs3461qirrlbo1_500_large

Quote

"I have the best friends everrr!!!!! Ahem Hayley Williams & Jeremy Davis. Seriously love them so much it's stupid." - Taylor York




Idag kommer Emi hem :D

Min hals gör oont. Dumma den. Aja, jag tänker skita i den idag för idag ska vi musketörer gå på bio. Sen ska vi sova över hos Emi! ;D Så det kommer bli awesome. Nu ska jag fixa lite te och mat. puss

Quote

"The Glee cover of 'The Only Exception' can't beat our version. They can't hit Hayley's vioce you know." - Jeremy Davis


11 Juli 2011

Hallå. Idag när jag vaknade hade jag ont i huvudet och i halsen. Jag tror att jag är sjuk. Det har i och för sig minskat nu, men det känns ju fortfarande. Blä för det. Idag har jag hållt på med gitarren. Jo, alltså jag trodde gitarren vi har hemma var sönder. Men det var den inte. Bra för mig! Haha. Så jag har spelat på den ett tag, kollat på tv och bara chillat. Tog en huvudvärkstablett, så jag hoppas att det försvinner till imorgon. Nu ska jag nog spela mer :D Puss på er

Quote

"Sexy doesn't have to be a tan blonde girl showing off her goodies." - Hayley Williams

Demi Lovato



What to do
You Lie
It's not too late

This is my headline

Idag var jag hos Amelie fast jag var inte där så länge. Kom dit vid tre, sen skulle de ha gäster vid sex. Det är jättevarmt! Tycker ni inte det? Härligt. Det är såhär sommar känns. Jag vill sola! Men har inte tillräckligt stor balkong för det. Dessutom så är det skugga på halva. Det suger. Oj vilket onödigt inlägg. Hehehe. För övrigt så åkte käraste Emi till Gotland idag och kommer hem på onsdag.. Det suger också.
Förra sommaren. Älskar dig bästavän ♥

PARAMORE

"If we don't get one this year..  I’m gonna Kanye it." - Hayley Williams talking about the Grammys.



PARAMORE

IGÅR VAR SÅ JÄVLA GRYMT! Ni förstår inte! Men kan ni fattafattafatta att jag såg PARAMORE? Jag kan inte ens förklara hur awesome det var. Emi vet, och det räcker för mig. Det var en tjej som fick komma upp på scenen och fick kram av Hayley. Jag är så jävla avundsjuk så det är inte sant. Det här var det ända klippet jag hittade från igår. Men det är ingenting jämfört med att stå där. Galet!

Everybody live like it's the last day you will ever see

FATTAR NI ELLER?! Imorgon åker jag och Emi och ser på PARAMORE! Det är gaaalet! Jag fattar det inte själv. Paramore!


Hej utbrott. Men ja, ni fattar väl att jag är excited? Kommer bli så jäävla grymt. Kom precis in, var nyss ute med Emi, Jocke, Joel och Secko. Igår såg vi 4 musketörer på Harry Potter och Halvblodprinsen (6) hemma hos Amelie. När filmen var slut gick vi ut med samma folk som idag. Var ute till kvart i ett då Nadines buss gick. Vi tre stannade kvar och sov över hos Amelie.

När vi vaknade åt vi frukost och sånt. Emi gick ganska tidigt, men jag och Amelie åkte in till stan strax där efter för att köpa present till Malin. Åh! Jag som måste spara pengar nu. Kuuul. Men vad gör man inte när någon fyller år. Hittade även en jeansjacka till mig själv. Hehe, jo jag vet, men den kostade bara 250 kr (!)  på rea och den satt perfekt. Så jag är helnöjd. Köpte även en tubkjol, eller vad det kallas för. 45 kr gick den på. Så det blev inte så dyrt iallafall.

Nu ska jag börja packa och allt inför resan imorgon. SHIT! Jag är skitglad :D Vi kommer ha så jävla awesome. Hoppas ni blev glada för det långa inlägget.. Puss på er nu.

Grillning igår, match idag

Igår kom Amelie hem :D  Haha btw. Men ja, igår grillade jag med Emi, Fanny och fler vid görväln. Först köpte vi lite saker, sen fick vi skjuts till görväln. Vi väntade på de andra och de var grymt sena.. Men det blev bra ändå i slutet. Vi drog senare till görvälnsbadet men det var typ bara 1 som badade haha :) Senare vid 1 fick vi skjuts hem av Emis snälla pappa. :) Idag ska vi 3 på match mot östers. Jag måste fixa mig så vi hörs kanske sen.

Hayley Williams


lookbook.nu

Forever 21 JacketFloral Blouse From Value Village, Silk Shorts From Aritzia, Suede Wedges From Nine WestAlexander Wang Coco Duffel, Topshop American Flag Shorts, H&M Basic Black Tee, H&M Necklace, Vivienne Westwood Basic FlatsFashionpash Blouse From Www.Fashionpash.Com, Chicwish Crochet Top From Www.Chicwish.Com, Vintage Shorts

Mange kom igen nu!

Orkar inte blogga.. :( Haha. Jag kunde inte somna om så nu sitter jag här, trots att jag somnade vid 3? Konstigt. brukar vakna vid ett, hehe. Idag ska jag iallfall vara med Emi :) har den där mange låten på hjärnan, hahah få bort den. :(

RSS 2.0