Thank god the week is done

God dag. Idag vet jag inte vad jagska göra. Är nog med syster hela dagen. Vi håller på att spela spel på friv. Vi kanske spelar sims senare.
Puss


God natt

Har kommit på en liten grej. Den lilla grejen är att jag ska säga en grej om mig själv varje vecka. Typ en sån här "det visste du inte om mig"-grej. Vore inte det typ superduper kul? Jo, tänkte väl det. Haha, nä men jag har typ inget att skriva om ibland. Så ska försöka skriva varje vecka, en i månaden iallafall.. :D Ni får en på en gång här;

Till skillnad från dem flesta så hatar jag att smsa. Eller, hatar och hatar.. Jag föredrar defenitivt att ringa! Det tar så lång tid att få tillbaka ett svar med sms och man hör inte alltid och bara BLÄ, okej? haha, usch. Inte gillar man att smsa inte :)


Pictures

Om ni vill se bilder från Amelies lilla birthday och lördagen så kan ni klicka här ♥

Grattis älskling! ♥

Igår var det ingen vanlig dag, för igår fyllde min kära vän Amelie år. Grattis för faan! Jag, Emi, Nadine, Felicia och Malin var på Amelies lilla middag och hade det super trevligt, verlkigen. Hoppas nu att du fick en jättebra födelsedag, för det förtjänar du lilla fina människa. Så puss på dig!








Utkast

Me despierto a las seis de mi alarma y a menuda apago y me duermo otra vez porque estoy muy cansado. Pero está mañana me levanto al la seis y media. Si tengo tiempo me pongo la computadora y música, pero no es a menudo me tengo tiempo.

Después de ir al baño, me pongo un jersey lila y vaqueros azules. Cuando estoy vestida voy a la cocina para desayunar. A menudo como un bocadillo de queso y jamón o cereales y bebo zumo de naranja o leche. Siempre estoy solo por las mañanas porque mi madre han ido a trabajar y mi padre y hermana sueño.

No me ducho o baño por las mañanas, sólo por las tardes, tres o cuatro veces a la semana. Me maquillo con rimel y sombra de ojos todos los días. Después de maquillerme me peino y arreglo el pelo así está bien. Siempre me limpio los dientos, dos veces al día. 

Luego mi pongo me bufanda negra, mu guantes blancos y mi chaqueta marrón. Voy diez minutos antes de que el autobús deja la estación, entonces son las siete y media.

Låter det bra? Jag hoppas det.  MVG... Snälla? Man får väl drömma iallafall. Nu ska jag sova, eller något. Puss på er gurkor.

I feel the sun creepin' up like tick tock

Om ni vill lyssna på riktigt bra covers från youtube så kan jag verkligen rekomendera Alex Goot, Sam Tsui & Kurt Shneider(elelr hur det stavas :$)

Ville bara säga det. Okej. Nu ska jag typ.. duscha och plugga some spanish. Funny :)))


Bruno Mars

Gick in på youtube och såg på covers på grenade. Hittade den här, ganska nice. Men Bruno Mars är ju fortfarande så jevla grym :')


In the end everyone ends up alone

halloi. vadå ofräsh brud?  får väl ta och duscha. puss



dagens citat

(skulle läggas upp i går)

Chris brown: Can I talk to you for a minute?
Emi: Nope, har inte tid. (lite edit där)

Hahah :D

And then it goes back

Ska börja med att säga att fyfan vilken kall dag! Jag hade vandring på friluftsdagen och gick med Emi, Talin, Amelie, Nadine och Kyoma. När vi skulle till skolan igen så gick vi jag vet inte hur länge. Och kallt var det! När vi kom hem gick Kyoma, Amelie, Emi och jag hem till mig ett tag sen gick Kyoma hem och resten till Joel. Vi var där.. några timmar och gjorde lite olika saker. MENNE... Jag har inga roliga bilder så ni får några random cambilder, ni vet dom som ni aldrig får... :))


Vadå leka söt

even if wishing is a waste of time

Spring till bussen!

It's like a dream

God morgon! Jag vaknade i tid, fast det kanske är för att vi börjar 2 timmar senare än vanligt? Aja. Bra jobbat ändå tycker jag. Så nu ska jag rota igenom min inte så stora garderob för att hitta nåt att kunna gå i i 1-2 timmar. Vad kul det ska bli... inte. Men ni, måste fixa saker nu. puss


God natt


Love


Don't worry Emi, also known as my best friend. You'll always be my valentine. Every fucking day ♥


valentines day feeling

62364_135556993158200_115864781794088_179730_5903473_n_largeTumblr_lgjjcru6vs1qgr7kbo1_500_largeTh_400_266_1296653391_1296653391_57_largeTumblr_l2dxct7se21qadsnfo1_500_large_132320696_large
Tumblr_lgm7i4glof1qbp8ajo1_500_largeTumblr_lgm4bg1chj1qeq028o1_500_largeTumblr_l9nfxgce0o1qabzcoo1_500_largeTumblr_lg1u8pbnsw1qffrl4o1_500_large

som en stjärna man ser men inte når

Tumblr_lfeki7l3b61qc1dqeo1_500_largeTumblr_lge038o9o71qecllyo1_400_largeTumblr_lfr9bucsc31qc5nzeo1_400_largeTumblr_lgbhhsaidj1qgfo7wo1_500_largeTumblr_lgbrrfzcjq1qdbbywo1_500_largeTumblr_lgaz6eftz71qgfo7wo1_500_large
Tumblr_lcnxyvrkfr1qe4ozjo1_500_large


Min tå är hatad

Ibland slår man i sina tår i möbler etc. som jag gjorde igår så det började blöda. Men att man slår i samma tå på exakt samma ställe nästa dag?

Älskade lillasyster


hej

Det är så typsiskt. När pluggandet går bra, då måste nånting komma och förstöra det. Mamma tvingar mig att städa, för det är ju så stökigt -.-

I just can't go another day without you next to me

Imorgon får jag liite sovmorgon. början 9.35. Nu ska jag föröka sova. Är faktiskt lite trött! :)

Kärlek till er människor

Åh fyfan vad jag är glad just nu. Sitter och gråter glädjetårar bara för att jag har så fina vänner. Älskar er! Ni vet vilka nu är.

"Without friends no one would choose to live, though he had all other goods."
- Artistotle


Jag bär tyngden utav rymden

Hej hej. Ska gå igenom NO-kriterierna så att jag kan alla halft iallafall. Sen ska jag skriva lite på engelskan. Vi håller på med ett grupp projekt, oral presentation. Har en del kvar att skriva, sen ska jag öva in lite av det jag har skrivit också! nice. Men det gör jag någon annan gång. Typ på torsdag eller något om jag hinner skriva klart idag. Så puss på er mina gurkor :')

The sun is shinin' everyday but it's far away

Men åh vad jag är hungrig! Åt en macka och blev hungrigare. Okej då. Så jag gjorde en till macka och nu är jag megahungrig!

Baby don't forget we haven't lost love yet

Ska ta och göra ett nattmål och plugga till matte provet. Igår var nattmålet nudlar om ni ville veta. Jag är bäst på att låta plugg vara och ta det i sista minuten. Idag är ett exempel. Så puss på er. Ses imorgon kanske, om jag vaknar.

Varje gång är som den första gång vi sågs


RSS 2.0