Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Hej. Idag hände ingenting speciellt..? Kollade på tv och somnade igen. Faan juste spanskan. Måste göra den. Är fett trött.. God natt

Designbyte

Så, äntligen! Nu har jag bytt design. Enkelt men den funkar. Är så himla trött på den andra. usch :(
Aja, brun och så. Lite tråkig kanske? Men jag tycker den är lite mysig sådär. Nu blev jag sugen på latte, eller te. Ska fan göra te nu! Hej då och god natt på riktigt ;)

   --->  


You don't have to believe me, but the world see it

Tja tja bloggeeen!
Idag hade vi orientering i skolan. Jag vet inte vilken tid jag fick.. xD
Aja, när jag kom hem så somnade jag och sov typ i 2 timmar. Faan vad skönt :) Borde ta och göra mig i ordning så att jag kan sova på riktigt nu...
God natt ♥

www.ehm.webblogg.se



Bästavän har ny blogg nu allihopa :)
Klicka här

Helgen

Tjaa
I fredags och lördag sov Emi här. Hade det skit kul som vanligt och var ute på kvällarna. Idag kollade vi en bit på pirates of caribbean samtidigt som pluggade vi lite och jag blev klar med engelskan. Vi åt tacos och spelade guitar hero haha :)
Nu måste jag renskriva svenska uppsattsen...

En gammal bild på oss :D
 

Bara min facebook som inte funkar?

Imorgon är det reflektionsdag och jag har en jävla svenska uppsats som jag måste bli klar med. Jag är inte ens klar med halva utkastet. Den kommer att ta tid den. Pricken över i:et måste väl ändå vara att det är obligatoriskt för våran klass att komma till skolan för att ha idrott kl 12.30. Jätte kuul


Ser det ens ut som jag?


Hold Yuh Spanish Version - Edwin

Kortfattat om dagen

Idag så väntade Emi på mig en stund sen så tog vi bussen hem till henne och åt. Senare åkte vi och kollade på match. 2-1 till oss ;) Sen tog vi bussen tåget hem igen och jag gick hem. Och nu måste jag duscha.
PUSS&KRAM

The reason that I keep breathing

Min mamma

Först vill jag bara säga DAMP ATT SD KOM IN I RIKSDAGEN!!!!!!!!!!!!
Okej, jag ska aldrig använda så många utropstecken igen.

Mamma: När får du rösta?
jag: När jag är arton, nästa gång
Mamma: a Ja juste. Vad ska du rösta på då?
Jag: vet inte
Mamma: miljöpartiet?
Jag: varför då?
Mamma. Ja men miljön. Miljöpartiet är väl bra
Jag: mjölpartiet? (låter som att hon säger det fast jag vet att hon menar miljö)
Pappa: hahah mjölkpartiet
Mamma: hahhah mjölkpaktet. jag ska rösta på mjölkpaketet hahaha

Senare så kommer Vänsterpartiets ledare upp i teverutan.
Mamma: hiihi om du inte vill rösta på honom han du rösta på höger
Jag: ja..?
Pappa: alliansen hette högerpartiet förut (eller nåt sånt sa han)
mamma: gjorde dom? Finns det ett högerparti? jaha hahahha.



Detta fält måste fyllas i

Hej idag har jag bara slappat och gjort klart matten. Nu ska jag plugga NO. Idag och imorgon måste jag verkligen plugga NO.

PUSS&KRAM

Hejjagbordesova.se

Hej. Jag orkar inte uppdatera bloggen nuförtiden. Men nu får ni en låt i alla fall. Tycker den är väldigt fin.

Regina Spektor - Samson

Måndag

Tjäänna.
Oj det var länge sen jag upptaderade.. Idag så kom Emi hit och vi pluggade lite och spelade gh. När hon gick så satt jag bara och kollade på TV... niice huh? :)


Hugos & Paows (cover)låt

Tyckte ni den var bra? Tyckte den var helt okej. Stör mig dock lite på att man hör att dom inte kan uttala de spanska orden...


Svamp

Jaha, nu vet man vad mamma ska göra med alla gud vet hur mycket svamp hon har plockat. Det ska följas med till Thailand. "Anna, du kommer få ta med dig också"

Emi & Amelie

Igår slutade jag typ halv två. Kyoma väntade på Ami och Emi med mig för att hon inte ville åka buss själv. Så vi väntade först på Amelie som slutade strax över två. Sedan gick vi till ica och tillbaka tillskolan för att vänta på Emi som slutade tio över tre.
Vi tog bussen hem till mig sen gick Emi, Amelie och jag till centrum för att köpa mat och gott till våran middag. Vi hade kul och mysigt. Det är ju vi ;)
Jag bara älskar dom här tjejerna ♥

Tisdag

Idag efter skolan gick jag och Emi till polisen för att leta efter hennes nycklar, men vi hittade dom inte. Vi gick hem till mig. Vi åt och spelade Guitar hero :)  Senare gick hon. Då gjorde jag matte läxan och drygade på datorn.
PUSS&KRAM


Kid Cudi - Erase me feat. Kayne West

She said I don't spend time like I really should
She said she don't know me, anymore
I think she hates me deep down, I know she does
She wants to erase me


RSS 2.0