O´boy är bland det bästa som finns..


Vad skulle du valt?


"Because hair is confidence"

Asså.. MITT GAMLA HÅR! :(
Saknar längden... KAN DET INTE VÄXA FORTARE?!
Damp.


Owl City - Fireflies (cover) by Lisa Scinta

Hon e ju skitduktig på att sjunga, och hon gör den här låten speicll på nåt sätt...
Älskar verkligen hennes version av denna låt! :) ♥


sågårdetnärmanhartråkigt

Inte min stil, men ganska snyggt ändå. Eller?
Har aptråkigt, borde egentligen öva till svenskaredovisningen, men jaa.. (a)


TACK O LOV! juste lov snart

min monil funkar igen! :D

gör så här

Skicka ett sms till  0707398957 med erat namn, tack ♥


GE MIG NUMMER

okej, får ha en mobil så länge för sim.kortet funkar fortfarande
SÅ SKICKA NUMMER GOTT FOLK!

fan fan fan fan fan fan...

FAN, JÄVLA SKIT! :(

Jag tappa min mobil i toaletten.... -.-
Vet itne om simkortet funkar, skriver sen vad som händer.
Så just nu kan ni inet nå mig...

herreguuud!

Det började spela "fredagsmys-låten" efter nån sekund insåg jag...
DET KOM FRÅN SPOTIFY!
Åh herre min gud asså. Nu har den fredagsmysierat spotify också.
Great...!


Haha!

Hahaha, vad man kan ha kul med photoshop ;)
Här har ni Göran Persson som modell!
(Eller en modell med hans huvud på...)


Kungsberget

Heeeeeeeeej! :)

Idag åkte vi till kunsgberget, jättekul! :D
Jag ramla några gånger, men de e bra. Säger vi... ;)
Sjukt kul var det i alla fall ♥

Jason Derulo (♥) - Whatcha say (Acoustic version + chipmunkvoice)

Cus' when teh roof came in and the truth came out
I just didn't know what to do
But when I become a star, we're be livin' so large
I do anything for you
So tell me girl

Mm, whatcha say
Mm, that you always meant well
Well of course you did
Mm, whatch say (whatcha say, whatcha say)
Mm, that is all for the best, of course it is
Mm, whatcha say
Mm, that you always meant well
Well of course you did
Mm, whatch say (whatcha say, whatcha say)
Wha-wha-wha-wha-what did you say



Shontelle - T-shirt

Nothing feels right when I'm not with you
sick of this dress and theese Jimmy shoes
Taking them of cus' I feel a fool
trying to dress up when I'm missing you
I'ma step out of theese lingerie
curl up i a ball with something hanes
In that I lay
With nothing but your t-shirt on...

 


Jason Derülo - Broken record

I sound like a broken record, record, record
a broken record, record, record
all the times I said I was gonna change

Im'a sound like a broken record, record, record
a broken record, record, record
everytime I lie, your ears bleed with pain
from the sound of a broken record




Har ni märkt att jag älskar honom? ♥

Vart är du sommarn?

Seriöst, vart är du?
Vem vill ha vinter? alltså, en så här kall vinter?!
Shit, jag dör ju typ nästan :P

Sol, värme, solbränna(!!). SOMMAR! We love you!
Btw, så finns det mycket finare kläder då.
Bada, det älskar vi också, kom snart, vi saknar dig..



Hej Lundén

Ja, ska till Familjen Lundén och sova där. As known as Amelies familj ;)
Pussar ♥

Jason Derulo - Riding solo

I'm putting on my shade to cover my eyes
I'm top UP/ON  in my ride
I'm headin out tonight

I'm solo, I'm riding solo
I'm riding solo, I'm riding solo
soolooo



Akon - Oh Africa

Visst blri man glad när man ser på videon? En ny(spotify säger 2010, youtube 2009 :P) låt av Akon. Själv tycker jag att låten är ganska bra. fast den kommer nog inte bli en favorit, så att säga då. Men man blir glad av låten tycker jag ;)

Ja, jag börjar ju 10.25 idag! :D Höhö, måste fixa mig nu.
Puss och kram... skummbanan?♥


Plugg, plugg och så plugg..

Hmm, då var det dags att pluggga hela dagen. Som jag gjort då, egentligen. Jag somna typ direkt när jag kom hem, vakna vid fem och tvinga mig själv att läsa om blodgrupper, doping, Rh-faktorn, lymfan o.s.v...
Jaa, kul! Eller egenligen... Ganska intressant.. Hehe ^^
Mjoo, då är det väl bara att fortsätta att läsa och plugga in det i hjärnan man har. Mm, önska mig lycak till då (a)
(Juste! Min cam funkar nju som ni ser)

God natt alla söta! ♥


Biologi

Då har man bosatt sig i en biologibok.
Tränar till provet. Egentligen är det ganska intressant men fett jobbigt att läsa och anteckna och försöka komma ihåg 20 sidor... :(

Btw, min webcam dampar. Den vill inte öppna sig! Först facebook som dampar konstant, sen webcamen. Vad nu? Spotify? AAH! Självmord nästa...

RSS 2.0