Work In Progress



I feel happy, oh so happy


beställt från H&M

3 söta saker från H&M som jag beställde. Alla 3 var 50% så varför inte? :D Tips till er alla, H&M har en rätt så stor rea nu. Värt att kolla iallfall :)


Så svårt men så enkelt

Visste inte att Robyn hade gjort en låt på svenska.. hehe :)

Så här kan det inte va

Har praktiskt tagit inte gjort någonting dessa två dagar. Har inte haft någonting att blogga om, där av den dåliga uppdateringen. Har fortfarande ingenting att säga. Jag ville bara säga hej, typ. Liten update... Hörs.

Who would have known how bittersweet this would taste?


Jag gråter bara i regnet

Vaknade sent idag. Känns dåligt, men ändå så skönt att ha sovit i nästan 12 timmar. Jag vaknade först vid 8 och det regnade. När jag senare vaknar vid 1 så regnar det fortfarande. Har det regnat non stop eller? Svensk sommar.. Mamma vill att jag ska följa med henne till centrum, i det här vädret.. :( Vi får väl se.

There's no need to complicate

Duschade för en stund sen efter att ha gått i 1 timma med Emi. Nu ska jag nog äta något litet sen blir det att sova. God natt på er :)
En bild från när jag och Emi tog bilder :)

Somewhere over the rainbow


we should be proud of ourselves

Vi gick i typ 1 timma. Yay, så duktiga.  Känns väldigt bra. :) Alltså jag tänker gå upp tidigare, jag märker redan nu att det gör jättemycket. Man vill ju faktiskt inte sova bort hela sommarlovet. Resten av dagenvet jag inte vad jag ska göra. Jag ska nog läsa. Ville läsa ut Harry Potter innan vi 4 musketörer ska se den på bio. Tidspress? Svar ja. Men vi får se. Eftersom jag inte har så jättemycket planerat tills dess så kanske jag hinner. Puss på er

7 am waking up in the morning...

Pigg tjej här! Eller? Nej men allvarligt. Det är sommarlov och jag gick upp 7! Okej kvart över då. Men iallafall.  Nu ska jag äta sen ska jag och Emi jogga/gå. We're so healthy! :) Inga bilder just nu, ser för trött ut xD Hihi, puss så länge.

Igår och idag, underbart!

Hallå där. Jag kom hem från en låång promenad med Emi. Vi gick till görväln och tillbaka, så kanske 5-6 km..? Känner mig ganska stolt. HIHI. Just nu äter jag lite. Juste igår var jag med Amelie och Emi. Vi hade sjukt kul som vanligt. Vi såg lite på film, lagade tacos och flumma :) Idag vaknde vi vid 12 tror jag och såg på Hitta Nemo :D För underbart.
Här är tröjan som jag köpte idag. Utöver det köpte jag lite underkläder. Allt var rea, förutom 1 sak. Tummen upp för det!

Seems like more than distance between us

Halloj. Jag ska ut med bästavän nu. Jag skriver om igår senare. Så länge kan ni kolla Emis blogg!

I can't stay on ground

Tjabbaa. Jag klev precis ut ur duschen, så jag ska klä på mig. Sen ska jag höra av mig hr det går för de andra. Puss så länge

Nudlar FTW..

Halloj. Det är halvsent just nu och jag ska snart gå och lägga mig. Först ska jag bara äta nudlar... :D

sweet

Kom hem för en stund sen. Hammarby vann :D Nej min nagel gick av nyss, för er som undrade. But I'll get over it.. Nu ska jag äta någonting sen får jag se vad jag hittar på.. inlägget blev kort.. här får ni random bild :)

So solid now you're like water

Just nu håller jag på att klä på mig. Ska ha ett par jeans och Hammarby tröjan men jag hittar den inte! Idag är det match :) :) men innan matchen ska jag och Emi köpa biljetter till Paramore! :D
Igår var det första natten på länge som jag inte kunde somna. Jag la mig vid 12 för att jag inte skulle försova mig. Tror ni inte att jag somnar 2 ändå? -.- Som tur var försov jag mig inte iallafall. Nu ska jag leta vidare efter tröjan och äta något lite. Vi hörs, kanske :)

You'll always be here right beside me

Städade klart rummet för typ en timma sen. Nu är det bara att dammmsuga som saknas, men det gör jag imorgon. Okej, lite saker kan fortfarande flyttas undan från skrivbordet meen det får vänta. Vill köpa indrednings grejer och fixa mitt rum snyggt! Just nu är det ju bara random. Fast jag klarar mig. Nu ska jag kolla om det finns någonting i som jag kan äta, sen ska jag sova. Klockan är ganska mycket ändå.

På tiden eller?

Ja, här har ni den nya designen. Känns lite somrig och fräch. Säger vi.

Idag följde jag med Amelie när hon skulle köpa biljetterna till Harry Potter. Den ska vi 4 muskertörer se! :) Iallfall, innan vi åkte hem kollade vi lite i olika affären. T ex akademibokhandeln... Men precis innan vi skulle ta bussen köpte vi något från awynes coffee. Det var ganska gott. Nu när jag äntligen är klar med deisgnen ska jag ta och städa. Sen, om jag hinner, ska jag spela Wii. Hehe, länge sen.

RSS 2.0