Jag har tråkigt.

Idag har jag varit hemma och bara tagit det lungt. Inget mer från mig nu. Ville bara skriva ett inlägg... :)

Blev inte bra på bilder idag. Ni får en gammal random bild.



Headline

When life gives u a bad romance, put on your poker face, pick up your telephone, call alejandro, and just dance.



Dave Days - Olive You feat. Kimmi Smiles


I'm at war with the love of my life

Har visst inte bloggat sen helgen, oops..
Men här får ni i alla fall ett litet inlägg ;)


Sean Kingston feat. Lil Wayne - I'm at war


Adam Lambert - If I Had You

But if I had you, that would be the only thing I'd ever need
Yeah if i had you, the money fame and fortune never could compete
If i only had you, life would be a party i'd be ectasy



Fredag, lördag

Igår efter skolan (om man kan kalla det för det just nu) så såg jag och Emi på Vampires Suck. Den var rolig, slutet var ett av dom roligaste scenerna haha. Sedan gick vi hem till mig och sov där. Idag lagade vi tacos till lunch och såg fortsättningen på Braveheart, spleade Guitar Hero och kollade på tv.

Paramore - Where the lines overlap (Live)

Skolstart



Taylor Swift - Mine


Jaha. Idag har man börjat skolan. Alltid tevligt.
Efter att vi varit i aulan och snackat i klassrummet så följde Nadine med mig till kista där jag skulle hämta biobiljetter till Vampire Suck som jag ska se med älskade Emi. Verkar rolig, hoppas att den är det också! Nadine följde med mig hem också. Vi läste typ frida och sånt, hehe.

Känner mig ganska trött. Somnade trotsallt väldigt sent igår, typ 2-halv tre. Kommer säkert bli pigg eller nåt om jag går och borstar tänderna. Brukar bli så. Aja, nog för nu.
PUSS&KRAM



Igår, idag, iövermorgon

Igår och idag var jag med Ami. Vi gjorde egentligen inte någonting speciellt men men.
Har reserverat biljetter till Vampyrer Suger som jag & Emi ska se på fredag. Roligt!


Hej hej, hemskt mycket hej.

Hej hej hej hej

I lördags mötte jag Emi och vi tog tåget till the voice. Där mötte vi linn, carro och malin. Vi var inte där så länge, eller, typ 1-2 timmar. Sedan åkte vi hem. Sedan sov emi över hos mig

I söndags vakndade vi av alarm kl 12 och såg på match som började kl fyra. Bajen mot assyriska. Vem vinner med 3-2? ^^  haha Jättebra Kmatch! Efter matchen åkte vi till jakan och åt kebab ;) Sedan gick vi hem till mig oc kollade på The Diary Of A Wimpy Kid tror jag den hette. Den var ganska bra. Sedan sov hon över hos mig igen :D

Idag gick vi upp ur sängen och åt frukost vid halv tre.. Haha. Vi kollade på The Prince & Me. DEn var bra! :) Sedan hittade vi en gammal goding. Braveheart. Väldigt bra film som jag tycker alla borde se. Vi kolald edock inte på hela för emi skulle hem. Men vi sparade den och ska se klart på den någon annan gång :)

Oj, vilket långt inlägg det blev.. För att vara jag alltså. Hm. Aja
Hej dååååå bloggäään





Lovekiller

Kom hem igår vid 6. Idag kommer Emi hem från gotland! :D
Vi ska mötas i centralen och se på The Voice.


Här är en låt från Darin som jag har fassnat för, jättebra!

Landet



Here we go again. Kommer hem på fredag.
PUSS&KRAM


RSS 2.0