Ny header!

Woho! nu har jag fixat den nya headern! :)
Jag tänkte göra en annan först men det dampade så jag fick göra så här istället. Den e lite fail på vissa ställen, men den är åtminstone bättre än den gamla ;)
Jag blev ganska nöjd faktist... ^^

Jaha, idag har jag även vart i Kista med Nadine. Roligt :)
Va var där ganska länge tror jag, prövade en massa käder. Fast jag köpte typ inget dock, Nadine köpte en par mjukisar ^^
Eh.. Hon sov över hos mig och vi tjocka i oss en massa godis. Lite för mycke kanske?

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Nadine

Hahaha ah det var "lite" så mkt att man längtade efter nåt nyttigt senare xD

2010-01-30 @ 21:13:25
Postat av: anna

haha, du kommer väl ihåg vad vi garvade åt också? ;)

2010-01-30 @ 23:31:51
URL: http://baraannas.webbblogg.se
Postat av: Nadine

hahah ja xD

2010-02-03 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0