15.13.

Sitter och lyssnar på Airplanes och kom nyss på att jag ska redovisa imorgon på spanskan. Och såklart så har jag glömt pappret. Men ja... Jag kan det ju ganska bra ändå! Det är ju nice :)  

Ikväll ska jag och Emi träna. Jag kommer somna snart jag jag får ta alarm så jag inte glömmer bort tiden... Haha.


The Last Song Trailer.



Någon som har sett?

Jag låter bilden tala.


B.O.B feat. Hayley Williams (från Paramore) - Airplanes

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now) (wish right now)



21 maj

Den 21 maj, om ni inte redan har läst det på Emis blogg, så ska jag och Emi åka på kryssning från stockholm till helsingfors 2 nätter. Fredag till söndag. Så vi kommer typ Sluta efter lunch så åker vi. Super Nice! :D


Har jag sagt att vi är dom mest normalaste personerna på jorden som excisterar?

Godmorgon

Hej hej.
Vaknade 7 för att duscha. Så nu sitter jag här framför datorn med en turban på huvudet. Nice. Men jag ska nog gå till köket nu för att hitta någonting att äta (Min rösti e slut D:). Sen Får jag väl torka mitt hår och fixa mig lite sådär allmänt. Juste, måste plugga tilll provet också. För jag tränade jättemycket.

Asså majbrasan är jättesnart, nu på lördag lixom. Men jag ska i alla fall det med Emi. Nice! (Y)


Dagens

Image and video hosting by TinyPic

Borde plugga SO

Ja, som rubriken lyder. Men jag orkar inte. Jävla SO prov... Får glädja mig själv genom att lyssna på musik. (BedRock är favoriten just nu :D)

Vad vore vi utan musik?

Cykel

Igår sov jag över hos Amelie. Idag cyklade vi till centrum, sedan till Ica Viksjö för att käpa mjukglass (a) Sen cyklade vi runt lite i jakan. Super skönt att cykla!

Cykel hit, cykel dit


Dagens


Young Money feat Lloyd - BedRock

Oh, baby
I be stuck to you 
like glue baby
Wanna spend it all on you
Baby
My room is the G-spot
Call me Mr. Flintstone
I can make your bed rock



Guitar Hero FTW


I Wanna Know You - Miley Cyrus and David Archuleta

I wanna know you

I wanna know that where you go
I wanna find out what you know
And maybe someday down the road
Sit back and say to myself
Yeah, I thought so



Ice Age 3 & Upp

Såg dessa två filmer igår och idag med Emi. Båda var riktigt bra faktiskt. Ice Age 3 var rolig, även lite vuxen humor och Upp var också rolig men samtidigt sorlig... 
Jag vet inte vilken som är bäst.. Men jag skulle nog välja Upp, fast båda är väldigt bra! Jag rekomenderar dom här filmerna till dom som fortfarande gillar barnfilmer :)
(Man blir aldrig för stor för de! :D)


Sean Kingston & Justin Bieber - Eenie meenie

You can't make up your mind, mind, mind, mind, mind
Please don't waste my time, time, time, time, time
I'm not tryin' to rewind, wind, wind, wind, wind
I wish our hearts could come together as one

Cause shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova


RSS 2.0