Ska man börja blogga?

Jag sitter och funderar på om man kanske ska ta och börja blogga igen? Inte en sådan blobb som skriver om vad de har gjort hela dagarna. Nej, det skulle bli för tråkigt då det inte alltid händer så mycket hos mig. Det kommer nog mest bli en inspirationsblogg blandat med lite av min vardag. Men ja, vi får väl se vad som händer här.
.
Just nu ska jag skriva klart min historiauppsats. Åh, alltid lika kul att skriva dessa. Speciellt när man känner pressen från sin lärare att skriva en A-uppsats. Oh well, hoppas det går bra för jag måste bli klar med den idag... Haha lycka till Anna!
.
Som sagt. Om det är någon som läser detta inlägg så säger jag det redan nu - Var bereddd på usel uppdatering. Jag skriver endast här för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0