Finally I'm seeing everything clearer

Jaha, första dagen på på veckan. Känns ju skit bra! Eller precis tvärtom. Men dagen har varit rätt okej ändå förutom att jag hade missuppfattat till vilken sida man skulle läsa till i klassens gemensamma bok. Jag läste till 104 istället för 140. Haha fail! Och nu ska vi läsa till typ sida 190 Kul! Men det är lungt för boken är faktiskt ganska bra. Vi läser Sandor/slash/Ida.
Jag sov inte direkt så bra, somnade vid 3-4 nånting. Har hört att flera också sovit dåligt, men hallå? Det har ju varit lov. Who can blame us. Men jag måste plugga matte också för jag råkar ligga typ 2 sidor efter(räknat från dagens planering) och vi har matte imorgon och vill inte ligga ännu mer efter. För övrigt så har jag haft en sån där bad hair day. Buhu.

knasbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0