I wear the biggest smile

Just nu sitter jag i sängen och skriver matintyget. Jag har nästan skrivit klart den, men fan vad kort den blev! Hm.. Får väl lägga till onädiga ord osv. så blir det säkert jättebra... Har ju musik"prov" imorgon och kan inte de olika ljuden. Varför? Jo, för att den sidan man ska in på "cannot be found" så aa. Det känns ju bra. Inte. Fast min lärare sa typ att jag kunde göra den någon annan gång istället. Så det är ju najs. 

Men någrfa goda nyheterna är att Hollandsresan med Kyoma, Nadine och Emi förmodligen kommer att ske. Fyfan vad grymt! 

Nä nu ska jag återgå till att skriva matintyget och plugga tilll musiken. Klockan är ju inte så mycket ändå... Puss på er




(bara en liten grej. Min cam är typ sänder eller något. Den vill inte öppnas.. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0