Snabbt nu

Jao.. när blogade jag senast? Jag minns inte, så jag får skriva snabbt och kort. Iallafall så sov Amelie och Emi över hemma hos mig i måndags. ja, vi sov ju faktist några timmar. Vi ritade på Amelie, men hon märkte och tog bort det, tråkigt. Så vi nattåt vid klockan halv fem, det är ju alltid trevligt. När vaknade vi? runt 3-4. amelie vaknade vid 11 och skulle väcka hoss. Haha, det gick ju bra! Vid sex så gick Amelie hem och jag följde med Emi och sov där. Vi ritade på varadra innan vi skulle sova och och fick se vad det stod förän vaknade. Haha, vi skulle sova tidigt men det gick ju bra! vi vaknade iallafall tidigt, klockan 11!Haha.. Vi brukar vakna ganska så mycket senare. Jao. Idag så åt vi frukost. Sen gick Emi till Daniel och jag hem till mig. Jag gick inte lite på datorn sen träffade jag Emi igen och vi gick till ica där vi möte hennes daddy och fick skjuts hem. Alltså, vi åt kckling, gott! Som vanligt hos familjen Mård. Nu ska jag duscha och sedan "sova".
PUSS PÅ ROMPAN ALLEHUPA :)

Oj, bilden blev visst lite stor.. Aja, har inte tid att ändra. Den här bilden tog jag förra sommaren, så den är inte så färsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0