Jag & Emi tog hål i öronen idag.

Åh, damp. Skrev ett inlägg men det dampade och jag orkar inte skriva om värsta MEEEEN... kortfattat då. Jag sov hos Emi igår och vi kunde inte somna. idag efter skolan så åkte vi och tog hål i öronen. Jag tog två hål och Emi tre. Här har ni ett collage på hålen. Observera att de nya hålen är den lilla "diamanten". Den gjorde jag på picasa för att mitt photoshop inte är giltigt längre. Buhu, vad ska jag göra nu? Jag kan ju inte leva på paint och picasa? Well, jag får se till att klara mig. Nu är klockan mycket och jag ska försöka sova. Jag är gaanska trött iallafall. PUSS&KRAM


och ja, det är dåliga webcam bilder, tyvärr


Kommentarer
Postat av: E.M

sisådär O.o

Du får det att låta som att vi bråkade eller nåt

2011-01-11 @ 00:29:26
URL: http://ehm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0