Vad ska jag ha för rubrik?

Hej alla, det var längesen. Som jag skrev i inlägget innan så bor jag hos Emi just nu och ska göra det i lite mer än en vecka till. Ni kanske tycker att det låter konstigt att jag ska bo här, men för mig känns det inte konstigt alls då Emis familj är som min också. Jag åt för en stund sen och kollar på family guy just nu. Ska ta och göra engelskan också, om jag orkar. Maten var förresten jättegod, som vanligt hemma hos Emi :).
Ehm, igår var vi hos Daniel från typ 6(?) till 11 på kvällen ungefär. Vi kollade på Saw 1 & 2. juuste. Jag åkte in till stan och hämta våra reserverade biobiljetter till Saw 3D  :D  kommer bli gryyymt. Jag och Emi = Saw :D. Men dom är så jävla bra, filmerna.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0