Tjabba

Hej ...
Jag kom hem från thailand igår. Jag gick till skolan och mötte mina kära vänner och gick på sista lektionen. Efter skolan väntade jag, Amelie och Kyoma på Emi. Vi tog bussen mot jakan och vi gick till Emi där hon packade eftersom vi skulle sova hom Ami, fast Kyoma gick hem. Sen gick vi hem till mig där jag packade och se ngick vi hem till Amelie där vi lämnade våra saker. Senare åkte vi till kista och såg på Harry Potter 7 del 1. Filmen var bra. Vi åkte till Ami och hade det bäst.
Idag vaknade vi ganska sent(?) Och jag och Emi gick från Ami för en stund sen. Emi gick till Daniel och kommer hit sen :)
PUSS&KRAM

Btw. jag känner mig efterliven med musiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0