bästavän

Emi, det känns som att du får veta hur mycket du betyder för mig alldeles för sällan. Det är synd för du betyder mest för mig. Du är det finaste jag vet och du kommer alltid att vara min number one. Vad du än gör så är du underbar, i alla lägen. Det finns inget illa man kan säga om dig. Det går inte. Vet du hur mycket jag saknade dig när du var borta i Japan, i 1 månad(!)? Så jävla sjuukt mycket. Det var svårt att vara utan dig en så lång period. Jag är inte van att vara utan dig så länge, det kändes så tomt. Jag känner mig inte hel utan dig, för när jag är med dig så blir vi ett. Vi är oslagbara, ingen kan någonsin mäta sig i våran vänskap. Om du behöver någon så vet du att du alltid kan komma till mig, när som helst. Vilken tid, vilket väder. Du är alltid välkommen till mig, hemma hos mig. Det vet du. Det finns inga ord i världen som kan beskrivas med din underbarhet. Det jag försöker säga är att du betyder så obeskrivligt mycket och jag älskar dig mest. Du är bäst ♥

Chester See - God damn you're beautiful



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0