Bara en liten låt jag har fassnat för ju nu :)

Tjabba.. Sitter med en tallrik spagetti men vill inte äta, är inte direkt hungrig. Well.. Jag och Emi (sov över) tog bussen med Kyoma och Elin w. Emi hade engelska och jag skulle till bilden, Kyoma också. Jag och Kyoma blev klar med våra bilder och tog bussen mot stationen. Jag gick hem till Emi sen mötte vi Nadine Fanny och Elin Broomé för att åka till älvsjömässan. Vi gick runt där i några(?) timmar. Just nu vet jag bara ett gymnasium som jag skulle kunna tänka mig att gå i, men förra årets intagningspoäng är för höga :( Alltså, de kan ju ha sänkt dom och jag hoppas på häjning i vissa betyg, men det känna som att det går neråt.. Ubg är egentligen bra men vill inte gå i den skolan.. :P Aja, sen åkte vi till stan för att äta på donken, där av att jag inte är så hungrig. Vi åkte hem och har suttit och kollat i gymnasieguiden eller vad den heter och funderar på om jag ska gå nån datainrikttad linje..? Typ natur med data eller media. Kan det vara något? Gud, jag får bara panik. Jaja, jag ska väl ta och göra klart elevdokumentskiten och skriva en del på NO uppsattsen. Om jag hinner, ska jag kolla efter fler gymnasium. Sen måste jag duscha. Jag vill ju kolla på att top model avsnitt jag har missat också.. Oj oj. Det var lite för mycket kanske. Men ses, har saker att göra.
PUSS&KRAM


Rihanna feat. Drake - What's my name?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0