Jag har tråkigt.

Bästa veckodagen: lördag! eller kanske fredag. när man har slutat

Humör: uttråkad... :P

Favoritgodis: choklad, ... eller nej. Chips!

Är det något du absolut inte äter: ärtsoppa...?

Kläder just nu: Jeans & linne

Musik just nu: Maino - All the above

Favoritsaft:
Öh.. vetefan :p

Dagens längtan: 21, när jag och emi pker på kryssning! :D

Hur många kuddar sover du med: Två

Spelar du något instrument: Nope

Dagens frisyr: utsläppt och tråkigt

Kommer du ihåg din första kärlek: har aldrig vart kär

Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet.. ;) haha

Tror du på att det är möjligt att vara trogen föralltid: Ja

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej...?

Bio eller promenad: Bio, fast de bror ju på :P

Dagens borde: Duscha

Dagens fundering: Ingenting speciellt :P

Snarkar du? Nej, tror inte de ;P

Rädd för insekter? aa xd

Det här är jag bra på: Inget

Vad vill du jobba som? JAG HAR VERKLIGEN INGEN ANING!

Chips eller godis? CHIPS! helt klart :)

Skriver du dagbok? Nej. om inte bloggen räknas som de

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Nope, eller öronen. men :P

Hur många syskon har du? En syster som är 8, snart 9

Är du rädd för blod?  Ja..

Anser du att du är stark? nej

Röker du? Nej

Snusar du? Nope

Använder du knark? Nej! xd

Kaffe eller te? Te

London eller Paris: - har inte vart i nån av dom

Favoritfärg: Rosa, grön

Född: KS

Nationalitet: svensk + thai.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Grööön 8D

2010-05-15 @ 21:54:52
URL: http://onlythis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0