Du är bäst

Emi vet du hur mycket jag saknar dig? Du har varit i japan i typ 2 ½ vecka och jag saknar dig så mycket så att jag får ont. Du är min andra halva. Ingen dig, ingen mig. Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. Du är bara för underbar. Du gör så att jag blir glad med bara din närvaro. Du är min bästavän för en anledning och det är för att du betyder allt, ALLT, för mig. Jag älskar dig med hela mitt hjärta och ingen kan få mig att sluta. Jag behöver dig. Du är den bästa som jag nångonsin kunnat önska mig. Vi är bäst tillsammans och det vet du. Jag kommer alltid och finnas för dig och jag vet att du kommer finnas för mig också. När du åkte kändes det som att ena halvan av mig försvann, och det gjorde den. Ända till japan. Jag längtar så otroligt mycket tills du kommer hem.
Älskar dig av hela mitt hjärta. Tvivla ALDRIG på det.


Kommentarer
Postat av: E.M

anna du gör de så svårt för mig nu att glömma att det bästa som någonsin har hänt mig är på andra sidan jorden. Du är allt och lite till bästavän

2010-07-23 @ 16:57:37
URL: http://emzma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0