Do we hit the ground


Just nu. Min webcam e ju i världskvalité för er som inte ser..

HEJ. Jag ville bara skriva något. Nu ska jag plugga vidare. Har nämligen matteprov imörn. Oså måste jag skriva klart No-uppsattsen. Snälla låt mig få ett mvg på den? (a) Nä men Den ska lämnas in senast om en vecka. Shit! Måste göra klart den. Jag som är så seg på att plugga. Hm. Well.

I helgen så var jag med min kära Emi ♥ I lördags åkte vi till stan och sedan till kista och köpte julklappar. Eller ja.. Jag köpte bara till en. Emi blev ju fan klar! :o Well well..  I Vi åkte hem till mig och sov där.Vi hittade en rolig kille. Oj vad han såg äldre ut än vad han är! Somna typ 3-4? På söndagen kollade vi på film och så. Sen pluggade jag resten av kvällen till svenska provet som vi hade idag. Det gick väl okej, hoppas jag. Fick även tillbaka en annan uppsatts. Den gick bra :) Tack för hjälpen ♥

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0